Освіта осіб з особливими потребами
У зв’язку з продовженням на території України дії правового режиму воєнного стану, введеного указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України 24 лютого 2022 року № 2102-IX (із змінами), організація освітнього процесу в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2024/2025 навчальному році здійснюватиметься з урахуванням безпекової ситуації і залежатиме від багатьох факторів.
Саме впровадження інклюзивної освіти в ЗДО грунтується на нормативно-правовій базі:
- Конвенція про права дитини;
- Конвенція про права осіб з інвалідністю;
- Закон України «Про освіту» (від 05.09.17р. № 2145-VІІІ);
- Закон України «Про дошкільну освіту» (від 06.06.2024 № 3788 - ІХ);
- Постанова КМУ від 10 квітня 2019 р. № 530 «Порядок організації діяльності інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»;
- Листа МОН від 31.08.2023 № 1/13094 "Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2023/2024 навчальному році";
- Лист МОН від 08.06.22 № 4/1196-22 «Методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку»;
- Лист МОН від 15.06.2022 № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами» (зі змінами);
- Лист МОН України від 27.08.2024 № 1/15368-24 «Щодо організації освітнього процесу в 2024/2025 навчальному році у закладах дошкільної освіти»;
- «Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на 2024-2025 рік в умовах воєнного стану», інформаційний бюлетень КЗВО «ВАБО» № 10, 2024;
- Наказ МОН від 08.06.2018 №609 «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти;
- Корекційно-розвиткові програми для дітей з ООП дошкільного віку : https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-6Qn3PRPqSpDreBZkBFwaPO_ZVWwhAkO-FGGutGpmC8/edit#gid=526961530;
- Лист МОН України від 09.09.2022р. №4/2373-22 «Про методичні рекомендації «Використання методів альтернативної та додаткової комунікації у закладах освіти»;
- Лист МОН України від 25.06.2020 №1/9-348 “Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти ” (вимоги до ресурсних кімнат).
- Увага! Важлива інформація!
- Про нас
- Нормативно-правова база
- Простір дитинства
- Колективний договір
-
Прозорість та інформаційна відкритість
- Структура та органи управління закладу дошкільної освіти
- Статут закладу дошкільної освіти
- Сертифікат на провадження освітньої діяльності
- Стратегія розвитку закладу дошкільної освіти
- Освітня програма закладу дошкільної освіти на навчальний рік
- Освітні програми, що реалізуються в закладі дошкільної освіти
- Проектна потужність, ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які виховуються в закладі
- Кадровий склад закладу освіти
- Мова освітнього процесу
- Правила прийому до закладу дошкільної освіти
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу
- Територія обслуговування, закріплена за закладом освіти
- Перелік додаткових освітніх послуг, порядок надання та оплати
- Розмір плати для батьків за харчування дітей в закладі
- Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти
- Фінансова звітність
- Кабінет психолога
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Інклюзивна освіта
- Поради фахівців
- Методична скарбничка
- Гурткова робота
- Медична сторінка
- Діяльність закладу освіти на період воєнного стану
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ
- Організація харчування
- Готуємось до школи
- Звіт керівника
- Згода батьків на розміщення фото, відео та творчих робіт дитини у мережі Інтернет
- Найпростіше укриття