Група "Берізка" (ранній вік - 3-й рік життя)
РЕЖИМ ГРУПИ
Прийом дітей, огляд, ігри |
07.30 – 08.30 |
Ранкова гімнастика |
08.15 – 08.20 |
Отримання сніданку помічником вихователя з харчоблоку |
08.15 |
Сніданок |
08.30 – 08.50 |
Ігри, підготовка до занять, загартовуючи процедури |
08.50 – 09.10 |
Заняття |
09.10 – 09.50 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересами |
09.50 – 11.40 |
Отримання обіду помічником вихователя з харчоблоку |
11.30 |
Повернення з прогулянки, гігієнічні процедури |
11.40 – 12.00 |
Обід |
12.00 – 12.30 |
Підготовка до денного сну. Сон |
12.30 – 15.10 |
Отримання полуденку помічником вихователя з харчоблоку |
15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика після сну, загартовуючи процедури |
15.10 – 15.30 |
Вечеря |
15.30 – 15.50 |
Ігри, спілкування, індивідуальні заняття, розваги |
15.50 – 16.35 |
Прогулянка, повернення дітей додому |
16.35 – 18.00 |
РОЗКЛАД ОРГАНІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
ПОНЕДІЛОК |
|
1. |
Ознайомлення з соціумом |
|
2. |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) |
|
3. |
Здоров’я та фізичний розвиток |
11.30 – 11.45 |
|
С.Х.Д. (конструювання) |
|
|
ВІВТОРОК |
|
1. |
Сенсорний розвиток |
|
2. |
Художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
|
3. |
Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
09.10 – 09.20 |
|
Розучування гри |
|
|
СЕРЕДА |
|
1. |
Ознайомлення з природним довкіллям |
|
2. |
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
|
|
С.Х.Д. (піскотерапія) |
|
|
ЧЕТВЕР |
|
1. |
Сенсорний розвиток/Конструювання (3/1) |
|
2. |
Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
09.10-09.20 |
|
Заняття з психологом |
|
|
С.Х.Д. |
|
|
П’ЯТНИЦЯ |
|
1. |
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) |
|
2 |
Здоров'я та фізичний розвиток |
11.30 – 11.45 |
|
Розучування гри |
|
|
Розвага |
17 числа кожного місяця – День здоров’я